Onze werkwijze

    • Een objectieve vergelijking van Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen (AOV) van 6 verzekeraars;
    • Uitgebreide productinformatie over de AOV;
  • Vrijblijvende offerte(s) aanvragen;
  • Op werkdagen telefonisch contact van 10:00 t/m 15:30 uur (buiten kantoortijden op afspraak);
  • Online klantenservice;
  • Samen zorgen wij ervoor dat je AOV actueel blijft;
  • Volledig objectief en onafhankelijkheid omdat je zelf het product kiest.

Volledig transparant in de kosten

  • Eenmalig een vergoeding van 195,-.
  • De vergoeding wordt alleen in rekening gebracht als de aanvraag door de verzekeraar is geaccepteerd en de polis naar je werd verzonden.
  • Het beheer van de verzekering (nazorg, optierrecht, ziekmelding, wijzigingen) voeren wij uit overeenkomstig met de Wet Financieel Toezicht (‘WFT’). Zolang de verzekering loopt, wordt een jaarlijkse vergoeding van € 86,19 *) in rekening gebracht. Deze vergoeding wordt automatisch in januari geïncasseerd.

*) Prijspeil 2024, dit bedrag wordt jaarlijks volgens het CBS prijsindex geïndexeerd.

Nazorg en service

2 keer per jaar sturen wij een onderhoudse-mail; waarin wordt gevraagd:

  • Om je gegevens zoals verzekerde, adres, e-mail, etc te checken
  • Je AOV te checken; wij vragen of je AOV nog steeds het juiste inkomensrisico dekt aan de hand van een checklist.

Duidelijk stappenplan en deskundige begeleiding bij arbeidsongeschiktheid en een klantenservice voor een professionele ondersteuning. Wij zijn je graag van dienst.